Tekintsd meg web és mobil app fejlesztési ötleteinket és egyéb megoldásainkat
A felhasználó feltöltheti, neki mit is jelent az adott márka, téma, rendezvény, közösség, amit a rendszer automatikusan megoszt interaktív matricákkal és rétegekkel ellátva. Az automatikus feltöltés után a felhasználói képekre szavazni lehet saját, vagy Facebookos szavazással.
"Ki ismeri a legjobban az adott márkát?" - "Ki tudja a legtöbb pontot gyűjteni a válaszaival a legrövidebb, vagy adott idő allatt?"
Szavazzunk a legjobb termék illatra vagy egy új termék design-ra. Bármilyen ötletet össze lehet hozni egy nyereménnyel, hogy a felhasználók még motiváltabbak legyenek a szavazásra.
Adatbázisgyűjtő regisztráltatás nyereményért a célcsoport jobb megismerése és későbbi elérhetősége érdekében.
Ügyfélelégedettség méréséhez, nyereményjátékokhoz kapcsolódó kérdőíves felület, amely akár időméréssel és pontozással, hang és videó tartalmakkal is kiegészíthető, az eredmények pedig toplistába rendezhetőek.
Különböző metódusok alapján összeállított kalkulátorok. Példa: A felhasználó szokásai alapján a cég különböző termékeit ajánlja, például melyik díjcsomag optimális a számára.
A szervezők felragasztanak különféle helyekre QR kód matricákat, melyeket az alkalmazással beolvashat a felhasználó.
A játék célja, hogy a felhasználó megtalálja és beolvassa az összes elrejtett QR kódot.
Interaktív fotós, gifes, boomerángos élmény, amely adatbázist épít és megosztást generál. Social nyomtatóval márka arculatra szabott képek nyomtathatóak.
Nagyképernyős, érintőképernyős játékok, információs panelek (térkép, napirend, videók, regisztráció, ranglista, stb.)
Hirdetőtábla méretű műalkotás megalkotása - valós időben, az esemény #hashtag-e alapján
Osváth Tamás : ot@wpo.hu : +36 30 326 4612